bara för att..

12 DAGENS
Klädsel: Jeans och Winnerbäck t.shirt
Frisyr: Heavy metal style :)
Låt: Mustasch - Double Nature
Vill ha: Några miljoner skulle väl inte sitta helt fel
Sjuka: Ingen
Drog: Snus
Saknad: Inget vad jag kan komma på...:S
Köp: Inget än så länge men sen blir det snus :P
Godis: Nada
Attityd: Seg..
Tanke när du såg dig själv i spegeln första gången i morse: Oh fy fan...lite kaffe på det här så :P

11 FÖRSTA:

Bästa Kompisar: Daniel Rockman å Aschkan tror jag
Bil: Saab 900
Kärlek: Super Nintendo :)
Husdjur: Katten Sessan när jag typ var 5-6 bast
Semester: Gran Canaria när jag gick i 2:an tror ja
Jobb: Kulturstation i Luleå när jag bodde där
Köpta Skiva: Kiss Alive II
Riktiga Kärlek: Ja du...
Piercing: har i örat men ingen ring i det
Konsert: Jerry Williams på Stortorget på Cityfesten 1993..20.000 pers å jag var 6 år :)
Gången du rökte: För ett tag sen

10 SISTA:

Personen som smsa dig: Thomas
Som du krama: Kommer faktiskt inte ihåg..:S
Som ringde dig: Morsan :P
Som du ringde: Thomas
Du sa "Jag Älskar Dig" till: Bra fråga
De du drack: Kaffe <3
Bilfärd: Med farsan till Willys
Filmen du såg: Tears of the Sun
Gången du grät: Minns ej
Måltiden: Popcorn igår kväll :D

8 VAD:

Gör du nu: Skriver detta, och lyssnar på Kiss
Ska du göra imorrn: Har inte en aning
Säger du till dig själv när allt känns svårt: Inget....
Har du med dig på Bion: Pengar :P
Är de för färg på fina byxor: Ljusblåa jeans
Är de för väder: Kallt höstväder
Är de första du lägger märke till hos de andra könet: Ja du..
Skulle du göra om du vann på lotto: Leva livet kom så ska vi leva

6 BLANDAT:
Är du blyg inför de andra könet: de kan bero på
Hur gammal blir du nästa födelsedag: 22
Har någon berättat en hemlighet för dig denna vecka: Nej
Använder du huvtröjjor: Jajamensan
Vill du just nu ha några tattos eller piercingar: Klart det
Kommer du bäst överens med personer av samma kön eller motsatta: Olika

13 HAR DU:

Ett Förhållande: Nope
En bästa vän: Ja
Haft ett seriöst förhållande: Nope
Dejtat en av dina bästa vänner: Tror inte det iaf :)
Blive kär i första ögonkastet: Inte vad jag kan minnas
Fått ditt hjärta krossat: Jodå
Haft ett one noght stand: Inte on noght men Night :D
Skrike åt en lärare: Skulle man lugnt kunna säga
Kysst någon och sen ångrat dig: Har hänt
Ljugit för dina föräldrar om vart du är: Jajamen
Något smycke för över 1000:-: Tror inte det
Snusat: Japp
Rökt: Japp

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0